Fotografija: Mate Rimac predstavio je nedavno novinarima automobil Neveru ispred hotela Radisson vrtovi sunca/Foto: Tonci Plazibat/CROPIX
Galerija
Mate Rimac predstavio je nedavno novinarima automobil Neveru ispred hotela Radisson vrtovi sunca/Foto: Tonci Plazibat/CROPIX

Lipička staklana "Lipik Glas" proizvela stakla za Rimčevu Neveru

Za Neveru proizvodimo svih pet stakala koji su ujedno gotovi proizvodi za direktnu montažu na automobil: vjetrobransko staklo, staklo za lijeva i desna vrata, zadnje staklo i pregradno staklo, kaže direktor Lipik Glasa



Lipička staklana Lipik Glas proizvela je stakla za Neveru, automobil tvrtke Rimac automobili iz Svete Nedelje o kojem se, unazad dva tjedna od službene promocije, u cijelom svijetu nevjerojatno puno piše u medijima i govori u javnosti, što ne čudi s obzirom da je riječ o električnom super automobilu nevjerojatnih tehničkih karakteristika i cijene – oko dva milijuna eura, piše Pakrački list.   

Prednji vjetrobran Rimčeve Nevere/Foto: Pakrački list
Prednji vjetrobran Rimčeve Nevere/Foto: Pakrački list

„Za Neveru proizvodimo svih pet stakala koji su ujedno gotovi proizvodi za direktnu montažu na automobil: vjetrobransko staklo, staklo za lijeva i desna vrata, zadnje staklo i pregradno staklo. Tvrtka Lipik Glas ima vrlo uspješnu suradnju s g. Matom Rimcem i tvrtkom Rimac automobili od njegovih ranih početaka, tako da kao partneri sudjelujemo cijelo vrijeme u njegovom razvojnom pothvatu. Jako smo ponosno na to i u poslovnom svijetu nam ta referenca mnogo znači. Kada se kao tvrtka prezentiramo potencijalno novom kupcu uvijek se pohvalimo s takvim proizvodima i sudjelovanjem u tako zahtjevnim projektima kao što je ovaj fantastičan električni hypercar“, potvrdio nam je Dorian Knapić, direktor Lipik Glasa.

Dorian Knapić, direktor Lipik Glasa/Foto: Pakrački list
Dorian Knapić, direktor Lipik Glasa/Foto: Pakrački list

Koliko košta komplet stakala za Neveru, kao niti koliko je kompleta naručeno nismo uspjeli doznati, kao što nismo uspjeli fotografirati liniju na kojoj je proizvedene, jer to spada u poslovne tajne, ne zbog javnosti, nego zbog poslovnog partnera i konkurencije, pojasnio nam je Knapić. No, ipak smo kao prvi novinari uspjeli dobiti dozvolu za snimanje prednjeg vjetrobrana u skladištu.

Razni antenski sustavi

Kao i svi vjetrobrani na modernim automobilima i ovaj je daleko od proizvoda od čistog stakla. U njemu se nalazi više, laicima nevidljivih, raznih antenskih sustava, priključaka za razne instalacije i senzore na ostatak automobila, sve smješteno unutar tankog okvira prilagođenog za automatsku ugradnju.

U donjem desnom uglu vjetrobrana nalazi se mala oznaka s logotipom i nazivom proizvođača cijelog automobila (Rimac), ali i natpisom Lipik Glas te oznakama dozvole prodaje za europsko i američko tržište, tako da će svaki kupac ovog izuzetno skupog automobila diljem svijeta saznati gdje su proizvedena njegova stakla.   

Oznaka Lipik Glas na staklima u Neveri/Foto: Pakrački list
Oznaka Lipik Glas na staklima u Neveri/Foto: Pakrački list
 

„Proizvest ćemo samo 150 primjeraka Nevere, pri čemu je svaki automobil proizveden u Hrvatskoj, motiviran strašću cijelog tima prema automobilima. Cijena svakog primjerka bit će 2 milijuna eura“, izjavio je nedavno Mate Rimac na jednoj od promocija ovog automobilskog čuda u čijoj su proizvodnji imali čast sudjelovati i lipički staklari.

Ekskluzivni intervju s direktorom Lipik Glasa Dorianom Knapićem, ne samo vezano uz Neveru nego uopće o radu i trenutnom stanju u Lipik Glasu, moći ćete pročitati u tiskanom izdanju Pakračkog lista, piše Pakrački list