Snimljeni prvi kadrovi u V. Trojstvu: "Krenuli smo s Vincekovim i sanjkanjem na Vidikovcu"
kolumnist
komunalije
Vezane vijesti
VELIKO TROJSTVO – Snimljeni su prvi kadrovi promotivnog filma svih najatraktivnijih lokacija, događanja, aktivnosti i manifestacija na području općine Veliko Trojstvo. To smo najavili još prošle jeseni, kada nam je općinski načelnik Marko Kutanjac odao kako na taj način želi na jednom mjestu objediniti najbolje od najboljeg što Veliko Trojstvo nudi.
Spot kao reklama
Snimljeni spot bit će najbolja reklama velikotrojšćanskom kraju koji itekako ima što ponuditi. Snimanja su započela u vinogradu, a kamere Tibura Javureka zabilježile su tradicionalno Vincekovo i sve običaje vezane uz taj važan dan za sve vinare i vinogradare. Iskorišten je i snježni pokrivač pa se ovih dana snimilo i sanjkanje mališana na Vidikovcu – nedavno potpuno obnovljenom turističkom kompleksu kojim se Veliko Trojstvo ponosi.
Do kraja godine kamere će zabilježiti sve najzanimljivije lokacije na području općine, a potom će se izraditi promotivni spot koji će na jednom mjestu, u skraćenoj verziji prikazati Veliko Trojstvo sa svim svojim bogatstvima. Evo što o toj temi kaže načelnik Marko Kutanjac.
Dinamičan spot
-Ovim snimanjima želimo promovirati našu općinu, sve naše turističke destinacije, OPG-ove, manifestacije, aktivnosti u školi, vrtiću… Jesen na Bilogori već je zabilježena prošle jeseni tako da montiranje spota neće trebati čekati kraj godine. Bit ćemo neprestano aktivni i u stopu pratiti sve što se bude događalo kroz naredne mjesece, kazao je načelnik Kutanjac i dodao kako su uspješno iskoristili snijeg i minulo Vincekovo.
-Nastojat ćemo obuhvatiti apsolutno sve subjekte – od Dobrovite u Višnjevcu, konjičkih udruga, Romske kuće, Vrata Bilogore, Kamenitovca… Očekujemo dinamičan spot, a gledat ćemo da podloga filmu bude tradicionalna. Naravno, tu su naš KUD, kulturna baština, tradicija… Angažirali smo za snimanje Tibora Javureka. Bit će tu i iznenađenja poput snimanja pruge i vlaka, odnosno tunela pomoću drona, nećemo zaboraviti svetište u Paulovcu kao ni pjesme s Etnofestivala koje će biti podloga u spotu, odao nam je Kutanjac koji očekuje primamljivi turistički proizvod kada sve bude gotovo.