Putem komunalne aplikacije moj.pakrac.hr prijavljeno 95 nepravilnosti, čak 80 ih riješeno
kolumnist
komunalije
Vezane vijesti
Grad Pakrac je, želeći ubrzati otkrivanje i rješavanje komunalnih problema, početkom siječnja 2022. pokrenuo aplikaciju moj.pakrac.hr, digitalnu uslugu s kojom građani Pakraca u nekoliko klikova mogu prijaviti komunalne nepravilnosti poput neodgovorno baćenog smeća ili pokvarene javne rasvjete.
Dosad su građani putem aplikacije moj.pakrac.hr prijavili ukupno 95 komunalnih nepravilnost pa se može reći da je aplikacija zaživjela među stanovnicima Grada Pakraca.
Građani također imaju direktan uvid kako u broj prijava tako i u postupke koji uslijede nakon prijave pa tako se tako na gradskoj službenoj stranici vidi da je s današnjim danom (21. srpanj) od ukupno 95 prijava njih 80 je riješeno. Trinaest prijava još uvijek je u obradi, a zabilježene su i dvije nove prijave.
Građani Pakraca putem aplikacije moj.pakrac.hr mogu prijavljivati probleme ili nepravilnosti na javnim površinama, oštećenja kolnika, nogostupa ili pješačke zone, nepravilno odlaganje otpada, neispravne spremnike, onečišćenja ili oštećenja javnih zelenih površina, začepljene slivnike, oštećenja na parkiralištima, neispravnu prometnu signalizaciju, oštećenja opreme u gradskim parkovima i na gradskim igralištima, neispravnu javna rasvjeta, neispravne stupiće i ograde, oštećenja urbane opreme i uređaja te oštećenja ili nedostatak natpisnih ploča.