Fotografija: U tijeku je održavanje kampanje „Budućnost biraj, recikliraj!“ čiji je cilj utjecati na svijest ljudi o pravilnom recikliranju otpada/Foto: Komunalac Bjelovar
Galerija
U tijeku je održavanje kampanje „Budućnost biraj, recikliraj!“ čiji je cilj utjecati na svijest ljudi o pravilnom recikliranju otpada/Foto: Komunalac Bjelovar

Komunalac Bjelovar osmislio super kampanju: "Ljudi ne mare za otpad. To ćemo promijeniti"

Kampanja se odvija i postavljanjem reklamnih panoa na važnim lokacijama na ulazu u Bjelovar, s natpisima: 25.8 milijuna tona, 90 posto, 5 grama, te slikom pakirane plastike. Evo koja značenja natpisi imaju...



Komunalac Bjelovar osmislio je super kampanju kojom građane želi osvijestiti o važnosti recikiranja otpada. To čine pjesmom, natpisima postavljenim diljem grada, ali i jednim istraživanjem koje je dovelo do poraznih saznanja.

- U tijeku je održavanje kampanje „Budućnost biraj, recikliraj!“ čiji je cilj utjecati na svijest ljudi o pravilnom recikliranju otpada, te njegovoj ponovnoj upotrebi, upravo radi važnosti očuvanja okoliša za dobrobit zajednice cijelog svijeta.

Foto: Komunalac Bjelovar
Foto: Komunalac Bjelovar

Naš je zadatak promicati kulturu pravilnog razvrstavanja otpada, te našim korisnicima istaknuti da je Komunalac d.o.o. Bjelovar samo posrednik u obavljanju posla gospodarenja otpadom, no na njima je najvažniji zadatak, pravilno sortirati otpad, promisliti o količini otpada koji se proizvodi, te kako to utječe na život nas i naše djece, i što im takva budućnost nosi, poručuju iz Komunalca i dodaju kako su u sklopu kampanje odlučili napraviti istraživanje.

Mini istraživanje

Naime, na nekoliko lokacija u centru grada Bjelovara postavili su odbačene poklopce od kontejnera kako bi vidjeli hoće li građani reagirati na gomilanje otpada.

- Nemalo smo se iznenadili što je reakcija građana u potpunosti izostala, te smo zaključili da građani ne mare za odbačeni otpad na javnim površinama, a isto pokazuje alarmantnu situaciju u poimanju odbacivanja otpada u okoliš, ističu u Komunalcu.

Foto: Komunalac Bjelovar
Foto: Komunalac Bjelovar

Osim navedenog, Komunalac d.o.o. odlučio je građanima predstaviti i pjesmu „Neću smeće“ koja je nastala u suradnji s glazbenikom Fil Tilenom i čiji je cilj promovirati važnost očuvanja okoliša. Pjesma je prvi put predstavljena u petak, 6. listopada.

Kampanja se odvija i postavljanjem reklamnih panoa na važnim prometnim lokacijama na ulazu u grad Bjelovar, s natpisima: 25.8 milijuna tona, 90 posto, 5 grama, te slikom pakirane plastike.

5 grama plastike ljudi pojedu tjedno?!

- Značenje iza tih natpisa je vrlo važno, kako na lokalnoj tako i na globalnoj razini. Naime, 25.8 milijuna tona plastike proizvodi se svake godine u Europi, a sada zamislite koliki je taj broj ukupne plastike u ostatku svijeta. Činjenica je i da se 90 posto plastike proizvodi od fosilnih goriva, a otprilike 5 grama plastike ljudi pojedu tjedno. Pitate se kako? Pa, budući da mikro plastika putuje kroz cijeli hranidbeni lanac, životinje je unose kroz hranjenje, mikro plastika prodire u zemlju, podzemne i nadzemne vode, mora i oceane gdje ribe, i ostale životinje konzumiraju istu tu plastiku i na taj način dolazi do konzumacije mikro plastike i kod ljudi.

Foto: Komunalac Bjelovar
Foto: Komunalac Bjelovar
Foto: Komunalac Bjelovar
Foto: Komunalac Bjelovar

Zabrinjavajući su to podaci koji bi nas trebali osvijestiti da smo svi zajedno odgovorni za bolje sutra, i zato je važno voditi brigu o otpadu koji proizvodimo i načinu na koji ga odlažemo, poručuju iz bjelovarskog Komunalca.

Dobijte informaciju odmah, zapratite nas na Facebooku!