Dvije prometne ulice u Bjelovaru postaju jednosmjerne: "Dobit ćemo 70 parkirališnih mjesta"
kolumnist
komunalije
Vezane vijesti
Bjelovarskim gradskim vijećnicima na jučerašnjoj sjednici predstavljen je prijedlog nove prometne regulacije u središtu grada. Kako se moglo čuti, fokus je stavljen na dvije odrednice i to da ulice Ante Trumbića te Andrije Kačića Miošića postanu jednosmjerne, dok je drugi cilj izmicanje teretnog prometa iz središta grada.
Konkretno, Ulica A. Trumbića od raskrižja s ulicom Matice hrvatske, nastavno na Trg Eugena Kvaternika do ugla Ulice Petra Zrinskog sada je dvosmjerna, a plan je da postane jednosmjerna od Ulice Matice hrvatske prema sjeveru, odnosno u smjeru Gradske tržnice.
Veći broj parkirališnih mjesta
Nadalje, Ulica A. K. Miošića, koja je sada također dvosmjerna, trebala bi postati jednosmjerna i to u smjeru od bolnice prema Ulici Matice hrvatske.
Jedan od razloga za ovakvu prometnu regulacije je i nedostatak parkirališnih mjesta u središtu grada, stoga je plan da se u navedene dvije ulice uspostave nova parkirališna mjesta i to tako da će u Ulici A. Trumbića ona biti koso s lijeve strane gledano od Ulice Matice hrvatske, dok će u Ulici A. K. Miošića također biti koso, ali s desne strane gledajući od Matice hrvatske. Dodajmo i to da će u ovoj ulici ostati pješačka staza s obje strane, dok za biciklističku stazu nema mjesta.
Dogradonačelnik Igor Brajdić potvrdio nam je da će se nakon što se spomenute dvije ulice pretvore u jednosmjerne dobiti novih 70 parkirališnih mjesta.
- Osim toga, kroz iduću godinu planiramo osigurati novih 200-injak parkirališnih mjesta u Bjelovaru. To ćemo učiniti u suradnji s Komunalcem nakon što uredimo pojedine ulice, kaže Brajdić.
Uvođenje naplatne parkiranja u brojnim ulicama
Recimo i to da su ovi prijedlozi proizašli iz prometne studije koju je prema riječima dogradonačelnika Igora Brajdića Prometni fakultet izgradio još 2019. godine.
Kao što smo pisali OVDJE, nova rješenja predstavio je revizor cestovne sigurnosti Saša Tomašić. Nadalje, istim dokumentom predviđeno je i uvođenje naplate parkiranja u ulicama Ferde Rusana i 108. puka, kao i nekolicini ulica u drugoj zoni, poput Janka Draškovića, Trg A. G. Matoša, J. Palmotića, V. Vidrića, G. Ninskog, D. Demetra, Ulice braće Diviš i drugima, čime bi se broj parkirališnih mjesta povećao za 222.
Izmicanje teretnog prometa iz centra grada
Što se pak izmicanja teretnog prometa iz središta grada tiče, u spomenutom dokumentu stoji da je trenutno to moguće jedino preusmjerenjem teretnog prometa iz svih smjerova na obilaznice i Trojstvenu ulicu.
- Dakle, teretno vozilo koje dolazi iz smjera Zagreba i ide za Čazmu, preusmjerit će se na sjevernu obilaznicu do Kupinovca te kroz Letičane do benzinske postaje u Trojstvenom Markovcu prema istočnoj obilaznici te potom južnom obilaznicom do Velikih Sredica Prema Čazmi, stoji u dokumentu koji je predstavljen gradskim vijećnicima.
Nadalje, stoji i to da se tranzitni promet prema trgovačkim društvima poput Pevexa, Spara, Kauflanda, Eurospina i ostalih više neće odvijati kroz centar grada već ići sa sjeverne obilaznice preko Ulice P. Biškupa Vene.
Za kraj dodajmo i to da bi nova prometna regulacija na snagu trebala stupiti kroz nekoliko mjeseci, a jedino što u tom naumu gradsku vlast trenutno muči, je činjenica da će Ulica A. Trumbića uskoro u rekonstrukciju u sklopu projekta Aglomeracija 2. No ono što je zasigurno je to da prije bilo kakve odluke, ovakav prijedlog najprije treba ići u javno raspravu, a potom ga ponovno moraju usvojiti gradski vijećnici.
Dobijte informaciju odmah, zapratite nas na Facebooku!