Fotografija: Dvije ulice u središtu grada postale bi jednosmjerne/ Foto: Facebook Igor Brajdić
Galerija
Dvije ulice u središtu grada postale bi jednosmjerne/ Foto: Facebook Igor Brajdić

Dvije prometne ulice u Bjelovaru postaju jednosmjerne: "Dobit ćemo 70 parkirališnih mjesta"

"Osim toga, kroz iduću godinu planiramo osigurati novih 200-injak parkirališnih mjesta u Bjelovaru. To ćemo učiniti u suradnji s Komunalcem nakon što uredimo pojedine ulice", kaže Brajdić



Bjelovarskim gradskim vijećnicima na jučerašnjoj sjednici predstavljen je prijedlog nove prometne regulacije u središtu grada. Kako se moglo čuti, fokus je stavljen na dvije odrednice i to da ulice Ante Trumbića te Andrije Kačića Miošića postanu jednosmjerne, dok je drugi cilj izmicanje teretnog prometa iz središta grada.

Novo izgled Ulice A. Trumbića/ Foto: Facebook Igor Brajdić
Novo izgled Ulice A. Trumbića/ Foto: Facebook Igor Brajdić

Konkretno, Ulica A. Trumbića od raskrižja s ulicom Matice hrvatske, nastavno na Trg Eugena Kvaternika do ugla Ulice Petra Zrinskog sada je dvosmjerna, a plan je da postane jednosmjerna od Ulice Matice hrvatske prema sjeveru, odnosno u smjeru Gradske tržnice.

Veći broj parkirališnih mjesta

Nadalje, Ulica A. K. Miošića, koja je sada također dvosmjerna, trebala bi postati jednosmjerna i to u smjeru od bolnice prema Ulici Matice hrvatske.

Jedan od razloga za ovakvu prometnu regulacije je i nedostatak parkirališnih mjesta u središtu grada, stoga je plan da se u navedene dvije ulice uspostave nova parkirališna mjesta i to tako da će u Ulici A. Trumbića ona biti koso s lijeve strane gledano od Ulice Matice hrvatske, dok će u Ulici A. K. Miošića također biti koso, ali s desne strane gledajući od Matice hrvatske. Dodajmo i to da će u ovoj ulici ostati pješačka staza s obje strane, dok za biciklističku stazu nema mjesta. 

Dogradonačelnik Igor Brajdić potvrdio nam je da će se nakon što se spomenute dvije ulice pretvore u jednosmjerne dobiti novih 70 parkirališnih mjesta.

- Osim toga, kroz iduću godinu planiramo osigurati novih 200-injak parkirališnih mjesta u Bjelovaru. To ćemo učiniti u suradnji s Komunalcem nakon što uredimo pojedine ulice, kaže Brajdić.

Uvođenje naplatne parkiranja u brojnim ulicama

Recimo i to da su ovi prijedlozi proizašli iz prometne studije koju je prema riječima dogradonačelnika Igora Brajdića Prometni fakultet izgradio još 2019. godine. 

Ideja je nastala na temelju prometne studije/ Foto: Facebook Igor Brajdić
Ideja je nastala na temelju prometne studije/ Foto: Facebook Igor Brajdić

Kao što smo pisali OVDJE, nova rješenja predstavio je revizor cestovne sigurnosti Saša Tomašić. Nadalje, istim dokumentom predviđeno je i uvođenje naplate parkiranja u ulicama Ferde Rusana i 108. puka, kao i nekolicini ulica u drugoj zoni, poput Janka Draškovića, Trg A. G. Matoša, J. Palmotića, V. Vidrića, G. Ninskog, D. Demetra, Ulice braće Diviš i drugima, čime bi se broj parkirališnih mjesta povećao za 222.

Izmicanje teretnog prometa iz centra grada

Što se pak izmicanja teretnog prometa iz središta grada tiče, u spomenutom dokumentu stoji da je trenutno to moguće jedino preusmjerenjem teretnog prometa iz svih smjerova na obilaznice i Trojstvenu ulicu.

- Dakle, teretno vozilo koje dolazi iz smjera Zagreba i ide za Čazmu, preusmjerit će se na sjevernu obilaznicu do Kupinovca te kroz Letičane do benzinske postaje u Trojstvenom Markovcu prema istočnoj obilaznici te potom južnom obilaznicom do Velikih Sredica Prema Čazmi, stoji u dokumentu koji je predstavljen gradskim vijećnicima. 

Novi izgled Ulice A. K. Miošića/ Foto: Facebook Igor Brajdić
Novi izgled Ulice A. K. Miošića/ Foto: Facebook Igor Brajdić

Nadalje, stoji i to da se tranzitni promet prema trgovačkim društvima poput Pevexa, Spara, Kauflanda, Eurospina i ostalih više neće odvijati kroz centar grada već ići sa sjeverne obilaznice preko Ulice P. Biškupa Vene.

Za kraj dodajmo i to da bi nova prometna regulacija na snagu trebala stupiti kroz nekoliko mjeseci, a jedino što u tom naumu gradsku vlast trenutno muči, je činjenica da će Ulica A. Trumbića uskoro u rekonstrukciju u sklopu projekta Aglomeracija 2. No ono što je zasigurno je to da prije bilo kakve odluke, ovakav prijedlog najprije treba ići u javno raspravu, a potom ga ponovno moraju usvojiti gradski vijećnici.

Dodatna parkirališna mjesta/ Foto: Facebook Igor Brajdić
Dodatna parkirališna mjesta/ Foto: Facebook Igor Brajdić

Dobijte informaciju odmah, zapratite nas na Facebooku!