U II. OŠ Bjelovar otvorena digitalna učionica: Osim računala i pametne ploče, ima i kutak za čitanje
kolumnist
komunalije
Nakon I. i IV. osnovne škole Bjelovar, digitalna učionica budućnosti otvorena je ovaj tjedan i u bjelovarskoj II. osnovnoj školi. U sklopu projekta koji su zajednički realizirali škola i njezin osnivač, Grad Bjelovar, nabavljeno je 25 modernih prijenosnih računala Chromebook, pametna ploča, moderni stolovi, vreće za sjedenje i druga oprema.
- Drago mi je što nakon I. osnovne, koja već ima ovakvu učionicu i IV. osnovne koja ima još moderniji Robotički centar, ovaj standard 21. stoljeća uvodimo i u II. osnovnu školu. Riječ je o projektu u koji je Grad uložio 29 tisuća eura, a škola dodatnih 6700. zadovoljan sam kako je sve realizirano, a vjerujem kako će još zadovoljniji biti učenici i nastavnici – kazao je bjelovarski gradonačelnik Dario Hrebak, dodavši ako vjeruje da će iduće godine istu učionicu dobiti i III. OŠ Bjelovar.
Nestrpljivi učenici
A da se učenici već sada raduju korištenju nove učionice, potvrdila je zamjenica ravnateljice II. osnovne škole Bjelovar Mirena Rozić.
- S korištenjem počinjemo sutra i već sada svi jedva čekaju. Hvala Gradu na pomoći u realizaciji ovoga projekta, sami ne bismo mogli financirati učionicu – rekla je Rozić.
A samo zbog nove učionice u školu je s bolovanja svratila i ravnateljica škole Ines Kapša.
- Ovo je velika stvar za našu školu i kvalitetu nastave, zahvalni smo na pomoći Gradu – kazala je Kapša.
Posao opremanja digitalne učionice na javnom natječaju dobila je tvrtka Profil Klett. Nataša Đuran, direktorica Edukacija i projekata u toj tvrtki, istaknula je kako Bjelovarsko-bilogorska županija prednjači kad je riječ o opremanju digitalnih učionica. Istaknula je kako se vrijednost novog prostora za učenje u II. osnovnoj školi Bjelovar ne očituje samo kroz digitalnu komponentu.
Brojne prednosti
- Učionica je opremljena i naslonjačima za čitanje kako bi učenici u svakom trenutku mogli ustati od Chromebooka, sjesti u fotelju i pročitati nešto. Osim toga, nije predviđeno da u sklopu nastave djeca cijelo vrijeme koriste uređaje, već učitelj sam odlučuje u kojem dijelu sata će ih iskoristiti za nastavu – pojasnila je Đuran.
Dodala je kako su uređaji u potpunosti prilagođeni djeci, otporni su na oštećenja, a omogućuju korištenje najmodernijih programa i aplikacija te povezivanje s drugim učenicima i školama diljem svijeta.
Dobijte informaciju odmah, zapratite nas na Facebooku i TikToku!