Majka u šoku: "Živi crv je bio u siru kojeg sam kupila u Plodinama i dala kćeri za doručak"
kolumnist
komunalije
Facebook stranici "Halo, inspektore!", koja se inače bavi nepravilnostima u trgovinama i prodajnim centrima, javila se gospođa iz Osijeka koja se, kaže ona, prilično šokirala nakon što je djetetu napravila doručak.
Naime, u trgovačkom lancu Plodine kupila je, tvrdi, kao i inače namirnice za dom. Djetetu je potom napravila, kaže, doručak: sok od jabuka, malo kulena i malo sira emmentalera u komadu jer su edamer i gauda, koje je prvotno namjeravala kupiti, bili narezani na šnite, a ona je htjela, priča dalje, malo i naribati sira za ručak koji je počela spremati dok je dijete doručkovalo.
Odrezala je komad sira i dala djetetu jesti. Nije prošlo dugo kada je dijete počelo, priča gospođa, vrištati i plakati:
- Mama, mama, buba, buba! - povikalo je dijete.
- Gledam prestravljeno što to drži u ruci; napola prožvakani sir i, mili Bože, nešto što se u toj masi migolji?! Uzmem i pogledam, a ono neki odvratni – crv! Fuj! Odvratno - kaže gospođa pa nastavlja:
- Naravno, izrezala sam i ostatak sira ne bi li provjerila ima li još crva u tom siru, ali srećom nije bilo. Zato sam odmah sve snimila i napisala prigovor Plodinama, poslala im fotografije i račun kao dokaz, ali mi nisu odgovorili - prepričava neugodno iskustvo za Facebook stranicu "Halo, inspektore!".
Gospođa kaže kako godinama kupuje u poslovnicama tog trgovačkog lanca i nikad dosad joj se ništa slično nije dogodilo.
- Jako sam razočarana i užasno sam ljuta i bijesna jer mi je kćer zamalo pojela crva - ogorčeno će Osječanka.
Trgovački lanac Plodine danas se se oglasio oko ovog slučaja. Njihovu reakciju prenosimo u cijelosti:
"Izuzetno nam je žao na nastalim okolnostima te vas ovim putem obavještavamo ķako isti prigovor prihvaćamo.
Temeljem navoda proveli smo hitnu internu kontrolu odjela supermarketa Plodine Osijek Huttlerova za navedenu skupinu proizvoda. Također, djelatnike smo svakako opomenuli na obvezu održavanja kvalitete, iako nismo našli proizvode koji ne odgovaraju standardima kvalitete," piše u odgovoru Plodina.
Pozivaju gospođu koja je imala neugodno iskustvo da se uputi u navedeni supermarket kako bi joj se omogućila reklamacija, te kako bi se poslovođa osobno ispričala. "Primite još jednom naše isprike te se nadamo kako ćemo uspjeti opravdati povjerenje potrošača," stoji u odgovoru Plodina.
Dobijte informaciju odmah, zapratite nas na Facebooku i TikToku!