Fotografija: Foto: Željko Hajdinjak/CROPIX
Foto: Željko Hajdinjak/CROPIX

"Potpisali smo ugovore, odnijeli ih u Darkom, a u HEP-u Plin Osijek kažu da nismo u sustavu?!"

Daruvarčanin je u listopadu poslao Ugovor i Obrazac, ali još nije dobio račun za plin. U HEP Plin Osijeku kažu da nije u sustavu, a u Darkomu kažu da mu HEP treba izdati račun



Problemima s računima za plin za potrošače na području Daruvara kraj se ne nazire.

Naime, nakon što smo prije nekoliko dana OVDJE objavili priču Daruvarčanina Dražena Bušića koji je za prosinac 2021. godine dobio račun za plin od 2744 kune jer mu godinu dana nitko nije očitao plinsko brojilo već je plaćao, očito, loše procjene, javili su nam se brojni građani Daruvara i okolnih mjesta s novim problemom.

"Učino sam sve što su tražili"

Oni tvrde da su uredno i na vrijeme potpisali Ugovor i Obrazac za prelazak na HEP-Plin Osijek, no do danas nisu uvedeni u njihov sustav tako da još nisu dobili račune za studeni i prosinac.

- Ja sam poštom dobio samo ugovor kojeg sam uredno potpisao i odnio u Darkom distrubuciju plina. Nakon nekog vremena su me od tamo zvali i rekli mi da dođem kod njih potpisati i obrazac. Sve sam učinio što su od mene tražili, no još uvijek nisam dobio račun. Zvao sam HEP-Plin Osijek i tamo su mu rekli da nisam u njihovom sustavu. Što da sad radim - ispričao nam je jedan Daruvarčanin koji je želio ostati anoniman, a njegovi podaci poznati su redakciji.

Nema računa...

Isto tako, jedan Daruvarčanin nam je rekao da je u listopadu potpisao i poslao i Ugovor i Obrazac ali još uvijek nije dobio račun za plin.

- U ponedjeljak 31. siječnja nazvao sam HEP-Plin Osijek kako bi dojavio stanje plinomjera, no tamo su mi rekli da nisam u njihovom sustavu. Nakon toga sam nazvao Darkom distribuciju plina, a oni su mi pak rekli da za prosinac i siječanj trebam dobiti račune od HEP-a Plin Osijek, ali računi ne stižu ni od koga - ispričao nam je drugi Daruvarčanin (podaci također poznati redakciji).

Budući da brojne građane Daruvara i okolnih mjesta zanima što se dogodilo s njihovim ugovorima i obrascima koje su, kako tvrde, na vrijeme poslali na adresu HEP-a Plin Osijek ili odnijeli u Darkom distribuciju plina, a još nisu dobili račune jer ih nitko nije uveo u sustav, poslali smo upit tvrtki HEP-Plin Osijek i pitali ih što se točno dogodilo.

Odogovr HEP-a Plin Osijek

Upitali smo ih i koliko građana nije uvedeno u njihov sustav, a potpisali su sve što je od njih traženo te kada će i kakve dobiti račune za plin.

Evo što su nam odgovorili iz tvrtke HEP-Plin Osijek:

"Upravo da bi kupce zaštitio od rasta cijena plina, HEP Plin je u trenutku kad je porast cijena postao izvjestan pokrenuo aktivnosti u vezi s  promjenom opskrbljivača i preuzimanjem kupaca. Potrebno je naglasiti da HEP Plin promjene opskrbljivača može provesti isključivo uz pisanu suglasnost kupaca i važeću prateću dokumentaciju. Ponude u obliku ugovora i obrasce potrebne za promjenu opskrbljivača HEP Plin je dostavio u više navrata korisnicima u omotnicama s plaćenim povratom. Kupci koji su se odlučili za promjenu opskrbljivača, potpisane su ugovore i obrasce mogli bez naknade dostaviti  na adresu društva HEP Plin, Cara Hadrijana 7, Osijek, navedenoj na povratnoj omotnici. HEP Plin je preuzeo i dokumentaciju koju je dio kupaca pravovremeno dostavio u prostorije Darkom distribucije te je na temelju njih proveo promjene opskrbljivača. Kupci koji do 1. siječnja nisu pokrenuli postupak promjene opskrbljivača, nakon pripajanja društva postali su kupci HEP Plina kao pravnog sljednika Darkom distribucije plina.

HEP Plin poziva sve kupce koji imaju bilo kakav upit u vezi s ugovorima da se jave na besplatni telefon 0800 8813 (za kućanstva) ili 01 6383 198 (za poduzetništvo) ili na adresu elektroničke pošte: kontakt.hepplin@hep.hr (za sve kupce)."