Organizatori Sajma vjenčanja: "Ubuduće ćemo se više reklamirati, ovaj termin je baš loš"
kolumnist
komunalije
Vezane vijesti
BJELOVAR – Iza nas je dvodnevno događanje na prostoru Bjelovarskog sajma u Gudovcu – Prvi Sajam vjenčanja te Sajam cvijeća i sadnog materijala. Osim na samim sajmovima i u ponudi izlagača, posjetitelji su mogli uživati i u nekoliko dodatnih aktivnosti poput roštiljade u subotu, revije svečanih haljina, frizura i vjenčanica te u finalu nagradne igre Vjenčanje iz snova.
Provjerili smo kako je prvom ovakvom manifestacijom na prostoru Bjelovarskog sajma zadovoljan direktor Zlatko Salaj.
Loš termin
- S obzirom da smo ovakvu manifestaciju radili prvi put, zadovoljni smo, sve je izgledalo jako lijepo. Moramo uzeti u obzir da je ovaj termin održavanja za Sajam vjenčanja totalno loš. To znači kako smo u vremenu održavanja vjenčanja, krstitki, pričesti, krizmi… Odnosno, sudionici koji inače sudjeluju na sajmovima vjenčanja bili su zauzeti i rezervirani. Konkretno - frizeri, pedikeri, fotografi, rasvjeta… No, usprkos tome, imali smo svu tu ponudu na našem sajmu, iako u nešto manjem obimu, kazao je Zlatko Salaj pojasnivši kako su napunili jednu halu i kako su mladenci koji su došli na sajam, mogli dogovoriti sve potrebno za svoje vjenčanje.
- Realizirali smo i Vjenčanje iz snova iako se nitko od ranije prijavljenih 20 parova nije pojavio na Sajmu vjenčanja. No, pronašli smo nove parove i pobjedu su odnijeli Anamarija Bračko i Albert Barleci. Sve nam je to „škola“ za ubuduće. Sada znamo gdje ima prostora za nove ideje i poboljšanja, iskren je Salaj koji se nada kako ovaj Sajam nikako nije prvi i posljednji.
Bez zarade
Slično je i sa Sajmom cvijeća. Iako je datum za takav sajam u principu dobar, dogodilo se da se u bližoj okolici odvijalo nekoliko sličnih manifestacija. Usprkos tome, u Gudovac su stigli osim domaćih, i neki cvjećari iz udaljenih krajeva poput Novog Marofa.
- Bilo je zanimljivo gledati ljude kako dolaze na sajam, kupuju cvijeće, razgledavaju kratko i odlaze prema parkiralištu s punim rukama vrećica. To je dokaz kako se ipak tržilo, napominje Salaj i dodaje kako je ukupno na oba sajma bilo oko 50 izlagača.
Naposljetku, Salaj je istaknuo kako je svjestan da manifestacija kao takva nije bila glamurozna i nije polučila zaradu Bjelovarskom sajmu kao organizatoru, no to ovoga puta, tvrdi, i nije bio cilj.
Ulaganje u promidžbu
- Svaka čast svima koji su došli. Zvali smo mnoge, sigurno njih stotinjak i većina ih je rekla kako bi rado sudjelovali da nisu već unaprijed bili rezervirani.
Svidjela im se ideja i to nam je pokazatelj za iduću organizaciju ovoga eventa. Kada sve analiziramo, vidjet ćemo koji će to biti termin, je li možda jesen ili rano proljeće. U svakom slučaju, ovo nije bio zadnji Sajam vjenčanja i Sajam cvijeća. Svakako ćemo više ubuduće uložiti i u promidžbi manifestacije i reklamirati se i izvan granica Bjelovarsko – bilogorske županije. Vjerujem kada sve to uklopimo, da uspjeh neće izostati, zaključio je Salaj.