Fotografija: Ovaj dio ceste u Vrbovcu je izuzetno opasan za sve sudionike u prometu/Foto: Vladimir Bilek
Ovaj dio ceste u Vrbovcu je izuzetno opasan za sve sudionike u prometu/Foto: Vladimir Bilek

Od danas pa sve do 31. ožujka zatvara se cesta Daruvar-Vrbovac zbog sanacije mosta

Radove na adaptaciji (sanaciji) cestovnog propusta na vodotoku Lučica u Vrbovcu nije moguće izvesti bez zatvaranja javne ceste, poručuju iz Županijske uprave za ceste



Zbog radova na adaptaciji mosta u Vrbovcu od danas pa sve do 31. ožujka sa sav promet zatvara se dionica ceste Daruvar - Vrbovac.

Županijska uprava za ceste Bjelovarsko-bilogorske županije donijela je odluku da se privremeno za sav promet zatvara dio Županijske ceste 3291, dionica Daruvar - Vrbovac, zbog izvođenja radova na adaptaciji (sanaciji) cestovnog propusta na vodotoku Lučica u Vrbovcu koje nije moguće izvesti bez zatvaranja javne ceste.

Obilazni pravci

Obilazni pravci su Daruvar-Vrbovac-Pakrani-Sirač i Daruvar-Doljani-Sirač.

Podsjetimo, riječ je o rekonstrukciji mosta u Vrbovcu vrijednog pola milijuna kuna 500.000, investitor je Županijska uprava za ceste, a posao će obavljati Ceste Bjelovar. Projektom je planirano postavljanje kompletno nove cijevi, proširenje na dimenzije normalne ceste i postavljanje ograda na mostu. Most će time biti sigurniji i protočniji za promet što znači i veću sigurnost za sve sudionike u prometu.

Kritična točka

Kako nam je ranije rekao saborski zastupnik Vladimir Bilek, spomenuti most je kritična točka, odnosno opasna točka jer je tamo suženje ceste. Na most se ulazi iz zavoja, dva vozila ne mogu proći jedan kraj drugog, cesta ide u koso na sami vodotok pa je i samim time sklisko pa je na tom mjestu više puta došlo do izlijetanja vozila s ceste. Most je proširen konstrukcijom i stavljen na prave dimenzije kako bi se poboljšao protok vozila, ali prije svega osigurao sigurniji prolazak vozila. Cilj Grada Daruvara je u kvalitetnije modernizirati ne samo mostove, nego što je kvalitetnije moguće i u većem dijelu sanirati i kolnik da ne bi bilo udarnih rupa koje se pojavljuju pogotovo nakon zimske sezone.