Kreću radovi na rekonstrukciji mosta u Vrbovcu kod Daruvara
kolumnist
komunalije
Vezane vijesti
Uskoro počinju radovi na rekonstrukciji mosta u Vrbovcu nedaleko od Daruvara.
Projekt je vrijedan 500.000 kuna, investitori su Županijska uprava za ceste, a posao će obavljati Ceste Bjelovar koji samo čekaju na poboljšanje vremenskih uvjeta kako bi se bacili na posao. Zemljište je već iskolčeno i spremno za početak radova.
Sigurnost prije svega
O kakvom projektu je riječ pitali smo zastupnika Županijske skupštine Bjelovarsko-bilogorske županije i saborskog zastupnika za češku i slovačku nacionalnu manjinu, Vladimira Bileka.
- Ovaj projekt nastao je na osnovu poticanja građana koji žive na tom području, ali i svih onih koji voze tom cestom bez obzira bili oni žitelji Vrbovca, Markovca ili prolazili samo preko Bijele ili prema Siraču. Potrebno je ne samo riješiti taj most nego s vremenom riješiti i dio kolnika prema Siraču što smo stavili i u planove Županijskih cesta za ovu godinu i razdoblje koje je pred nama - rekao nam je Vladimir Bilek i dodao kako se planira postavljanje nove cijevi, proširenje na dimenzije normalne ceste i postavljanje ograde na mostu. Most će time biti sigurniji i protočniji za promet što znači i veću sigurnost za sve sudionike u prometu.
Brojni drugi radovi
- Osim ovog projekta potrebno je dovršiti još mnogo drugih radova kao što je nastavak izgradnje nogostupa kroz Ljudevit selo, asfaltiranje dijela kolnika u Lipovac Majuru, asfaltiranje Županijske ceste od Golubinjaka preko Drleža do Trojeglave u suradnji sa općinama Sirač, Dežanovac i Končanica te rekonstrukcija dvaju mostova prema Končanici, jedan na Pehovcu, a drugi prije samog Brestovca. Sve je to moguće uz potporu Županijskih cesta, odnosno župana Damira Bajsa. Zajednički smo lobirali uz dožupana Sašu Lukića za ovo područje da se riješi ovaj problem što je također u interesu i Gradu Daruvaru - istaknuo je zastupnik Vladimir Bilek.
Prema njegovim riječima, cilj Grada Daruvara je modernizirati ne samo mostove, nego što je kvalitetnije moguće sanirati i kolnik kako ne bi bilo udarnih rupa koje se pojavljuju pogotovo nakon zimske sezone.
- Most je trenutno u funkciji, ali možemo reći da je on kritična točka, odnosno opasna točka na toj cesti. Naime, tamo se nalazi suženje, na most se ulazi iz zavoja, on je uzak i ne mogu dva vozila proći jedan kraj drugoga. Osim toga, ide ukoso na sami vodotok pa je i samim time sklisko. Često se tamo uhvati led i nekoliko puta je na tom mjestu došlo do izlijetanja vozila. Most je proširen konstrukcijom i stavljen na prave dimenzije kako bi se poboljšao protok vozila, ali prije svega osigurao sigurniji prolazak vozila - kaže Vladimir Bilek.