Fotografija: Kamioni stvaraju neviđenu gužvu u Bjelovaru, no do kraja godine taj bi problem trebao nestati/Foto: Martina Čapo
Galerija
Kamioni stvaraju neviđenu gužvu u Bjelovaru, no do kraja godine taj bi problem trebao nestati/Foto: Martina Čapo

Igor Brajdić: "Vjerujem da ćemo do kraja godine izmjestiti teretni promet iz centra Bjelovara"

Teretni promet izmjestili bi s područja oko gradskog parka, uz Trgovački sud, s takozvanog "kvadritoka" kod Sokolane, na dijelu Slavonske ceste od pruge prema centru grada ili kod Gimanzije, kaže Brajdić



U Bjelovaru je trenutno na snazi prometni elaborat iz 1999. godine, a sve veće gužve na gradskim prometnicama ukazuju da na nužnost dorade ovog dokumenta.

Na sastanku su sudjelovali predstavnici mjesnih odbora, policije, ali i tvrtki/ Foto: Grad Bjelovar
Na sastanku su sudjelovali predstavnici mjesnih odbora, policije, ali i tvrtki/ Foto: Grad Bjelovar

Prošlog tjedna pisali smo o prometnim čepovima koji se u središtu Bjelovarsko-bilogorske županije svakodnevno stvaraju u udarnim terminima, odnosno u periodu između 7 i 8 te 15 i 16 sati, o čemu više možete pročitati OVDJE. Predstavnici gradske vlasti potvrdili su da su upoznati s navedenim problemom te dodali da bi gužve bitno smanjilo izmicanje teretnog i tranzitnog prometa iz uže gradske jezgre.

Prvi sastanak

Na tom tragu zamjenik bjelovarskog gradonačelnika Igor Brajdić organizirao je sastanak, na kojemu su, prema njegovim riječima, sudjelovali predsjednici mjesnih odbora s područja užeg centra grada, policija, predstavnici velikih tvrtki, ali i maloprodajnih trgovačkih lanaca, koji svoje trgovine imaju u centru grada. 

Uskoro bi kamionima u cetru Bjelovara moglo odzvoniti/Foto: Martina Čapo
Uskoro bi kamionima u cetru Bjelovara moglo odzvoniti/Foto: Martina Čapo

- Riječ je o prvom u nizu ovakvih sastanaka. Naš cilj je zajednički doći do određenih zaključaka, koje ćemo potom uputiti stručnjacima koji se bave izradom prometnog elaborata. Primjerice, razgovarali smo o izmicanju teretnog prometa iz užeg centra grada, odnosno na području oko Trga Eugena Kvaternika, uz Trgovački sud, s takozvanog "kvadritoka" kod Sokolane, na dijelu Slavonske ceste od pruge prema centru grada te u Ulici Matice hrvatske uz bjelovarsku Gimnaziju, poručio je Brajdić.

Dodao je i to da su među primarnim problemima koje treba riješiti svakako i povećanje broja parkirališnih mjesta te uvođenje pauk službe. 

Više koristiti obilaznice

- Riječ je o našim prijedlozima i sugestijama, što ne mora nužno značiti da će sve od navedenom i ostvariti, jer ipak struka mora dati zadnju riječ. Primjerice, jedan od naših prijedloga kako preusmjeriti teretni promet je da kamioni koji dolaze iz smjera Zagreba, do grada dolaze kroz Klokočevac i Gudovac preko Južne obilaznice, a imamo i druge opcije preko Sjeverne obilaznice, opisao je Brajdić.

Igor Brajdić/ Foto: Grad Bjelovar
Igor Brajdić/ Foto: Grad Bjelovar

Naglašava da će sličnih sastanaka biti još, a sve u cilju pronalaska najboljeg rješenja da se tranzitni i teretni promet izmjesti iz središta grada. 

- Vjerujem da je to izvedivo možda već i do kraja ove godine. Znam da imamo problem jer nije spojen prsten oko grada, odnosno nastavak Istočne obilaznice, ali neke stvari možemo raditi i paralelno, naglasio je zamjenik bjelovarskog gradonačelnika.

Ove godine kaminima će se zabraniti vožnja samim središtem Bjelovara/Foto: Martina Čapo
Ove godine kaminima će se zabraniti vožnja samim središtem Bjelovara/Foto: Martina Čapo

Za kraj je dodao i to da se u ovoj godini planiraju i razgovori s Hrvatskim cestama, ne bi li se pronašlo rješenje za križanje Vukovarske i Osječke ulice.