Fotografija: Foto: Željko Hajdinjak/CROPIX
Foto: Željko Hajdinjak/CROPIX

HEP-PLIN: "Zbog promjene opskrbljivača, do 30. rujna dostavite stanje plinomjera"

Zbog situacije na tržištu nismo u mogućnosti formirati prodajnu cijene plina u tržišnoj usluzi, pa s danom 30. rujna nećemo produljiti dosadašnje ugovore o opskrbi plinom za kućanstva, kažu iz HEP-PLIN-a



HEP-PLIN, društvo za opskrbu i distribuciju plinom, ovih dana poslalo je obavijest kupcima prirodnog plina, u kojem ističu da neće produljiti dosadašnje ugovore o opskrbi plinom u tržišnoj usluzi. 

- Hrvatska energetska regulatorna agencija (HERA) donijela je 23. rujna 2022. godine Odluku o početku pružanja javne usluge opskrbe plinom krajnjim kupcima kategorije kućanstvo. 

Ne mogu formirati cijenu

S obzirom da zbog trenutne situacije na tržištu nismo u mogućnosti formirati prodajnu cijene plina u tržišnoj usluzi, obavještavamo kupce HEP-PLIN d.o.o. kategorije kućanstvo koji nisu korisnici javne usluge opskrbe plinom, da s danom 30. rujna 2022. godine, a na temelju navedene Odluke HERA-e, nećemo produljiti dosadašnje ugovore o opskrbi plinom u tržišnoj usluzi, pored ostalog stoji u obavijesti HEP-PLIN-a.

Dodaju i to da će se promjena opskrbljivača i početak pružanja javne usluge opskrbe plinom provesti automatski od 1. listopada 2022. godine na opskrbljivača plinom u obvezi javne usluge na distribucijskom području gdje se kupac nalazi, prema reguliranoj cijeni koju utvrđuje HERA.

- Ovim putem pozivamo kupce na dostavu očitanja plinomjera na dan prestanka ugovora 30. rujna 2022. na broj 0800 8813 ili elektroničkom poštom na e-mail ocitanje.plin@hep.hr, zaključili su iz HEP-PLIN d.o.o.