Ekonomska i turistička škola Daruvar 3. u natjecanju Coca-Cole u znanju: „Osvojili smo 2000 €“
kolumnist
komunalije
Vezane vijesti
DARUVAR – Još jednom su učenici Ekonomske i turističke škole Daruvar pokazali kako se trud i ulaganje u znanje isplate. Osvojili su 3. mjesto u zanimljivom programu koji unapređuje vještine i znanja s potrebama poslodavaca u sektoru ugostiteljstva i turizma.
Naime, završeno je drugo izdanje besplatnoga obrazovnog programa Raise the Bar Youth, u kojemu je tijekom prvoga polugodišta ove školske godine sudjelovalo 1.286 učenika završnih razreda srednjih škola s turističkim i ugostiteljskim usmjerenjima. U program koji organizira i provodi Coca-Cola HBC Adria s ciljem unapređenja vještina i znanja učenika te njihova usklađivanja s potrebama poslodavaca u sektoru ugostiteljstva i turizma ove se godine uključilo 47 škola iz cijele Hrvatske.
Timski rad
- Ponosni smo što smo drugim, unaprijeđenim izdanjem programa obuhvatili još veći broj učenika te što smo im omogućili da, učeći od najboljih stručnjaka i vrhunskih profesionalaca, usvoje znanja i vještine koje će im pomoći pri izlasku na tržište rada. Dosad je u programu sudjelovalo više od 2.200 mladih koji će svoju karijeru graditi ili je već grade u sektoru ugostiteljstva i turizma. Raduje nas što smo ih imali priliku podržati u tome dijeljenjem znanja o komunikaciji, timskome radu, financijskoj pismenosti, poslovnome planiranju i samozapošljavanju. – istaknuo je Bruno Jelić, direktor Odjela za korporativne poslove i održivost u Coca-Coli HBC Adria.
U nagradnome dijelu programa natjecalo se 28 škola čiji su učenici odslušali svih pet modula i riješili pripadajuće kvizove znanja. Najbolje rezultate ove je godine ostvarila Ekonomska i trgovačka škola Čakovec te su njezini učenici zaslužili novčanu nagradu u iznosu od 5.000 eura. Obrtnička škola Požega zauzela je drugo mjesto i osvojila nagradu od 3.000 eura, dok su treće mjesto i nagrada od 2.000 eura pripali Ekonomskoj i turističkoj školi Daruvar. Učenici tih triju škola u najvećemu su broju sudjelovali u programu i ostvarili najbolje rezultate na kvizovima te će, uz novčane nagrade, u njihovim školama Coca-Cola HBC Adria organizirati i predavanja masterclass.
Masterclass u Bjelovaru
Predavanje masterclass ove je godine zaslužila i Turističko-ugostiteljska i prehrambena škola Bjelovar, u kojoj je najveći broj učenika odslušao svih pet modula programa, a prema rezultatima kvizova zauzeli su visoko četvrto mjesto.
Raise the Bar Youth treći je program strateške platforme Raise the Bar Adria čiji je cilj uskladiti vještine i znanja ugostiteljskih i turističkih djelatnika s potrebama poslodavaca. Program je razvijen na temelju rezultata istraživanja koje je provela agencija Ipsos među ravnateljima, profesorima, učenicima i bivšim učenicima ugostiteljskoga usmjerenja, koji su istaknuli vještine i znanja koje smatraju nedovoljno zastupljenima u redovitome obrazovnom programu.
Dodajmo kako su iz daruvarske škole na natjecanju sudjelovali učenici 3f, 3g, 4h i 4a razreda.
Dobijte informaciju odmah, zapratite nas na Facebooku!