Fotografija: Foto: TZ Bilogora - Bjelovar
Foto: TZ Bilogora - Bjelovar

Direktorica TZ Bilogora - Bjelovar: "Turistička slika destinacije napokon se mijenja na bolje"

Prije dvije godine, destinacija je imala samo jednu registriranu kuću za odmor, dok danas broji njih 15, a gotovo svi smještajni kapaciteti su popunjeni tijekom 10 mjeseci u godini



Prva radionica u sklopu Izrade Strategije turističkog razvoja destinacije na području Turističke zajednice Bilogora – Bjelovar održana je danas u Romskoj Kući u Velikom Trojstvu.

Ovaj događaj okupio je ključne dionike turističkog razvoja iz javnog i privatnog sektora s ciljem stvaranja strategije koja će oblikovati budućnost ove destinacije. Projekt Izrade Strategije vodi Institut za turizam pod vodstvom dr. sc. Izidore Marković Vukadin.

Personifikacija trendova

- Bjelovar je jedan od najmlađih gradova u Republici Hrvatskoj, a na području cijele destinacije Bilogora – Bjelovar nema turističke atrakcije, rijeke, dvorca ili nacionalnog parka koji će sam po sebi privlačiti turiste, nego upravo predstavlja personifikaciju trendova u turizmu, a to je rast potražnje za turizmom koji se odvija u ruralnim prostorima, rast potražnje za aktivnim odmorom kao i odmorom koji omogućuje upoznavanje lokalne sredine, njihovih običaja i kulture te je izrada strateškog dokumenta bio je logičan nastavak aktivnosti, naglasila je direktorica TZ Bilogora - Bjelovar Ana Kelek.

U protekle dvije godine, u suradnji s Gradom Bjelovarom i okolnim općinama, Turistička zajednica Bilogora – Bjelovar pokrenula je projekt sufinanciranja turističkih projekata, uključujući i kuće s bazenom, te razvijanje ostalih aktivnosti i ponuda važnih za boravak turista. Kao rezultat tih inicijativa, destinacija je doživjela povećanje dolazaka turista, broja smještajnih kapaciteta i interes lokalnog stanovništva za turizam kao djelatnost.

Cjelovita slika

Prije dvije godine, destinacija je imala samo jednu registriranu kuću za odmor, dok danas broji njih 15, a gotovo svi smještajni kapaciteti su popunjeni tijekom 10 mjeseci u godini.

Ana Kelek ističe da se turistička slika destinacije napokon mijenja na bolje, ali kako bi se postigao daljnji razvoj, ključni su izrada strategije i suradnja javnog i privatnog sektora.

- Institut za turizam, u okviru izrade Strategije, trenutno je u završnoj fazi izrade prvog izvješća. To izvješće obuhvaća analizu internog i eksternog okruženja te konkurentnosti same destinacije. Za dobivanje cjelovite slike o destinaciji, provedeni su intervjui s dijelom dionika te su obavljeni terenski obilasci te naravno velika količina desk istraživanja što obuhvaća planske i razvojne dokumente, projekt, statistike i drugo - dodala je na kraju direktorica TZ Bilogora - Bjelovar Ana Kelek.

Dobijte informaciju odmah, zapratite nas na Facebooku!