Daruvar dobiva svoj pelinkovac, kampanja destilerije Wise Grus snima se u Dvorcu Janković
kolumnist
komunalije
Konobar! Jednu kavu s toplim i pelin! - naručuje gost u nekom kafiću, recimo Zagrebu, Osijeku, Dubrovniku, Rijeci...
- Naravno, gospodine. Samo, koji želite, preporučujem onaj iz Daruvara.
- Iz Daruvara!? - začudi se gost.
- Da, da! Znate, oni su vam sad pokrenuli proizvodnju i baš im super ide. Evo, probajte, stiže za sekundu!
"Piće našeg naroda"
Tako će uskoro izgledati razgovori u elitnim restoranima i kafićima diljem Hrvatske jer je daruvarska destilerija Wise Grus pokrenula proizvodnju likera, među kojima će biti i mnogima omiljen pelinkovac.
Sad smo vas vjerojatno zbunili, pa da malo pojasnimo.
Mnogima je, naime, relativno nepoznato da Daruvar ima već nekoliko godina svoju vrhunsku destileriju Wise Grus. Proizvode, govori nam direktor Goran Kovačić, koji je u ovom zanimljivom biznisu sa svojom suprugom Dorom, čak 16 vrsta žestokih pića, pretežno rakija.
- Ipak je to piće našeg naroda - kaže Dora.
Destilerija je ozbiljna stvar, kapacitet joj je čak stotinu tisuća litara godišnje a njihovi proizvodi dosad su osvajali nagrade na brojnim prestižnim svjetskim natjecanjima. No, sada je došao red na likere.
Mogli bismo reći da je ovo ekskluzivna informacija, jer kampanja je tek počela, a iz pouzdanih izvora doznajemo kako će daruvarski pelin biti srednje gorčine, no cjenovno prihvatljiv.
Masovna kampanja
Uspjeli smo se ušuljati i zaviriti iza kulisa snimanja atraktivnih fotografija koje su namijenjene promidžbi ovog pića, a koje su tijekom srijede nastaje u Dvorcu Janković. Dočekale su nas dvije dame, rekli bismo grofice, u prekrasnim baroknim haljinama, a među njima, dotjeran kako i priliči, njihov grof. Uz kapljicu daruvarskog pelina spremno su pozirali ponajboljem daruvarskom fotografu i videografu Saši Seliharu čije će snimke biti iskorištene u masovnoj kampanji na društvenim mrežama, kako bi se glas o daruvarskoj destileriji pronio svijetom.
No, kako se u cijeloj priči našao dvorac, kakve veze barok i grof Janković imaju s pelinkovcem, te zašto se u kutu dvorane nalazi električna gitara?
- Spojit ćemo rock&roll s barokom, povijest i tradiciju s modernim, grofa i pelin - kazuje nam raspoloženo Goran Kovačić.
Ističe kako je dvorac prekrasna lokacija za snimanje ovakvih snimaka, izuzetno zahvalna, no to nije jedini razlog zašto su ga odabrali kao kulisu svoje nove kampanje.
- Mi smo daruvarska kompanija i cilj nam je, između ostalog, promovirati i Daruvar. Narod smo koji pije rakiju i likere poput pelinkovca, samo što ta kultura još nije dovoljno razvijena. Ujedno, sigurni smo da će kroz ovu kampanju mnogo ljudi doznati i za bogatu povijest Daruvara, kao i ovaj prekrasan dvorac - objašnjava dodajući kako će kampanja prvenstveno biti usmjerena prema društvenim mrežama Facebook, Instagram te kroz web stranicu destilerije Wise Grus.
A za kraj, znate li što uopće u Daruvaru, "Ždralov Gradu", može značiti kovanica Wise Grus?
- To je barem jednostavno, Grus je ždral ili čaplja, a wise je mudar. A svi znamo da smo uvijek mudri kad malo popijemo - zagonetno se smiju organizatori ove simptične kampanje.
Ravnateljica Zavičajnog muzeja Daruvar Marija Ivandekić također je zadovoljna što je ova svjetski poznata destilerija odabrala baš Dvorac Janković za promociju svojih proizvoda. Jer, ističe, uvijek se radi i o promociji dvorca te daruvarske kulturne i povijesne baštine.
- Dosad smo Daruvar vezivali uz vino, a zbog češke manjine i uz pivo, no sada valjda istražiti i povijest rakija te ostalih likera i žestokih pića - kazuje nam Marija Ivandekić.
Dobijte informaciju odmah, zapratite nas na Facebooku i TikToku!