Fotografija: Foto: Slavica Trgovac Martan
Galerija
Foto: Slavica Trgovac Martan

Novi identitet turističke regije Bilogora-Moslavina-Papuk: ''Naši glavni aduti su priroda i zdravlje''

''Većina turista iz Hrvatske zbog ovakvih sadržaja ide u Sloveniju i Austriju, a naš je cilj dati im do znanja da im isto možemo ponuditi i mi u BBŽ-u'', kaže Marcel Medak



Zeleno-žuti logo inspiriran brežuljcima, dolinama, rijekama, šumama i lišćem dio je novog vizualnog identiteta Bjelovarsko-bilogorske županije, odnosno turističkog područja Bilogora-Moslavina-Papuk. Novi identitet, koji uključuje i nedvosmislene poruke poput one – „Doživite više“, javnosti su danas prezentirali direktor Turističke zajednice Bjelovarsko-bilogorske županije Marcel Medak i predstavnici tvrtke Logicmarcon koji stoje iza predstavljenog rješenja.

Priroda i zdravlje

Kako je pojasnio Frano Ćupić iz spomenute tvrtke, prije izrade samog identiteta provedena je detaljna analiza turističkog područja koja je, među ostalim, pokazala kako se turistička ponuda BBŽ-a temelji prije svega na izletima i kratkim odmorima, aktivnostima u prirodi i zdravstvenim programima, a nadograđuje dodatnim sadržajima, kao što su lov i ribolov, gastronomski programi, pripreme sportaša i sl. S obzirom na postojeću ponudu, regija Bilogora-Moslavina-Papuk gostima, prvenstveno obiteljima, s djecom, parovima i individualcima te korisnima zdravstvenih usluga, nudi dvije stvari za kojima traga sve više turista – odmor u prirodi i zdravlje.

Turistička priča BBŽ temelji se na prirodi i zdravlju/Foto: Slavica Trgovac Martan
Turistička priča BBŽ temelji se na prirodi i zdravlju/Foto: Slavica Trgovac Martan
Foto: TZ BBŽ
Foto: TZ BBŽ

- Većina turista z Hrvatske, pogotovo gosti iz Zagreba i okolice, zbog toga odlazi izvan Hrvatske, u Sloveniju i Austriju. Naš je cilj dati im do znanja da im isto možemo ponuditi i mi u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji – kazao je direktor Turističke zajednice Bjelovarsko-bilogorske županije Marcel Medak.

Nova web stranica 

U tome bi trebala pripomoći intenzivna marketinška kampanja koju TZ BBŽ planira tijekom iduće godine. Prirodne ljepote područja koje se po mnogočemu razliku od ostalih turističkih destinacija u Hrvatskoj, primjerice po čak tri gore, oglašavat će se u Hrvatskoj, ali i izvan granica.

Foto: Slavica Trgovac Martan
Foto: Slavica Trgovac Martan
Foto: TZ BBŽ
Foto: TZ BBŽ

- Naglasak će ipak biti na zagrebačkom području koje nam je blizu, a nakon realizacije velikih investicija, kao što je brza cesta, bit će još bliže – kazao je Medak, koji je pozvao putničke agencije da u svoje ponude uključe i regiju Bilogora-Moslavina-Papuk.

U izradu novog vizualnog identiteta, koji podrazumijeva i izradu nove web stranice te poruka Turistička zajednica BBŽ uložila je 58 tisuća eura, a sredstva je osigurala putem Hrvatske turističke zajednice.

Foto: TZ BBŽ
Foto: TZ BBŽ

Dobijte informaciju odmah, zapratite nas na Facebooku TikToku!