Fotografija: Foto: MojPortal
Galerija
Foto: MojPortal

Kamioni u centru Bjelovara od danas su stvar prošlosti. Ali nova pravila nisu oduševila sve građane...

Osim regulacije teretnog prometa, novom Odlukom službeno je potvrđeno i pretvaranje Trumbićeve i Ulice Andrije Kačića Miošića u jednosmjerne ulice



Danas je na snagu stupila nova Odluka o uređenju prometa na području grada Bjelovara kojom je odzvonilo kamionima u središtu grada. Konkretno, odlukom koju su usvojili vijećnici na posljednjoj sjednici Gradskog vijeća u centru grada se zabranjuje prometovanje kamionima dužima od 12 metara, a takva vozila će ubuduće moći voziti samo državnim cestama, prvenstveno gradskim obilaznicama i dijelom državne ceste u Trojstvenom Markovcu.

Teška odluka

- Donositi ovakve odluke nije lako. No, to je bilo nužno. Posljednja Odluka o uređenju prometa u Bjelovaru donesena je prije 25 godina, u travnju 1999., kada je gradonačelnik bio Boris Kudumija. Bilo je od tada samo nekoliko manjih izmjena, a puno toga se promijenilo, od povećanja broja automobila u gradu do drugih čimbenika – kaže zamjenik bjelovarskog gradonačelnika Igor Brajdić.

Kamioni u središtu grada postaju stvar prošlosti/Foto: Čitatelj
Kamioni u središtu grada postaju stvar prošlosti/Foto: Čitatelj

On dodaje kako će se micanjem kamiona iz središta grada rasteretiti promet i povećati sigurnost građana.

Osim regulacije teretnog prometa, novom Odlukom službeno je potvrđeno i pretvaranje Trumbićeve i Ulice Andrije Kačića Miošića u jednosmjerne ulice. Prema tom, novom prometnom režimu vozači u tim ulicama voze već neko vrijeme, a nova pravila nisu oduševila sve građane koji tvrde kako su ona izazvala nove prometne gužve. Zamjenik gradonačelnika s tim se ne slaže.

Zatvaranje centra

- Prometne gužve u Bjelovaru traju najduže 10 minuta, kolone se stvaraju ujutro kad ljudi odlaze na posao, najviše u Vukovarskoj ulici i na Slavonskoj cesti, te poslijepodne, u vrijeme povratka s posla. Mislim da je dobro što smo Trumbićevu i Miošićevu pretvorili u jednosmjerne ulice jer smo povećali time povećali protočnost te osigurali veći broj parkirnih mjesta – kaže Brajdić.

Nova prometna pravila vrijede i za Miošićevu/Foto: Slavica Trgovac Martan
Nova prometna pravila vrijede i za Miošićevu/Foto: Slavica Trgovac Martan

Zamjenik gradonačelnika podsjeća kako je ovaj potez prvi korak prema potpunom uklanjanju prometa iz strogo središta grada.

- Na isti način promet je uređen i u mnogim drugim europskim gradovima i, iskreno, da se mene pita, ja bih odmah zatvorio centar za promet. Na, odlučili smo to raditi u fazama kako bi se svi imali priliku naviknuti na promjene – kaže Brajdić, dodajući kako bi spomenute promjene treba rezultirati mirnijim gradom, potaknuti građane na korištenje bicikala i javnog prijevoza te povećati sigurnost svih u Bjelovaru.

Cilj je rasteretiti promet, kažu u Gradu/Foto: Slavica Trgovac Martan
Cilj je rasteretiti promet, kažu u Gradu/Foto: Slavica Trgovac Martan

Dobijte informaciju odmah, zapratite nas na Facebooku TikToku!