Fotografija: Pacijenti odsad brže i lakše mogu do lijekova, uvedene su nove telefonske linije za narudžbe/Foto: CROPIX, MojPortal
Galerija
Pacijenti odsad brže i lakše mogu do lijekova, uvedene su nove telefonske linije za narudžbe/Foto: CROPIX, MojPortal

Dom zdravlja BBŽ-a uveo nove telefonske linije: "Pacijenti će sada brže i lakše do lijekova"

Svaka ordinacija ima svoj broj govornog automata. Koji je on, pacijenti mogu doznati kod svog liječnika. Narudžbe za lijekove moguće je ostavljati svakoga dana od 0 do 24 sata, kaže Rajković



BJELOVAR – Koliko puta nam se svima dogodilo da telefonskim putem ne možemo doći do našeg liječnika opće praske? Ovaj problem naročito je izražen u posljednje dvije godine, otkako su liječnici pod velikim pritiskom zbog povećanog obujma posla uslijed korone. Mnogi pacijenti uzaludno danima bezuspješno zovu, no linije su ili zauzete ili se nitko ne javlja. Posebno je to frustrirajuće ukoliko pacijenti trebaju samo recepte za lijekove koje redovno troše.

Novi način rada

Kako bi doskočili upravo tom problemu, u Domu zdravlja Bjelovarsko – bilogorske županije pustili su u rad nove telefonske linije. One su namijenjene isključivo pacijentima za naručivanje redovne terapije lijekovima.

V.d. ravnatelja Doma Zdravlja BBŽ, Josip Rajković/Foto: Martina Čapo
V.d. ravnatelja Doma Zdravlja BBŽ, Josip Rajković/Foto: Martina Čapo

Kako doznajemo od Josipa Rajkovića, v.d. ravnatelja Doma zdravlja BBŽ-a, ovakve telefonske linije imaju liječnici obiteljske medicine i pedijatri iz svih 40 ordinacija Doma zdravlja Bjelovarsko-bilogorske županije, a na ideju su došli zahvaljujući tvrtki iz Zagreba koja ih je kontaktirala i ponudila takvu uslugu.

Nema više zauzetih telefonskih linija

- Pacijenti poruke mogu ostavljati od 0 do 24 sata svakoga dana u tjednu, a ova usluga namijenjena je isključivo pacijentima koji znaju točne nazive lijekova koji im trebaju, pojašnjava Rajković i dodaje kako je još jedna pogodnost što u isto vrijeme poruku može ostavljati stotinu pacijenata. Odnosno, nema znaka da je linija zauzeta, što je pacijente posebno ljutilo.

U Domu zdravlja BBŽ strahuju što će biti najavi li još koji liječnik obiteljske medicine odlazak u mirovnu/Foto: Martina Čapo
U Domu zdravlja BBŽ strahuju što će biti najavi li još koji liječnik obiteljske medicine odlazak u mirovnu/Foto: Martina Čapo

– Cilj nam je bio zdravstvene usluge učiniti dostupnijim pacijentima. Početkom godine započeo je probni period koji će trajati godinu dana nakon kojih ćemo vidjeti funkcionira li ova nova opcija ili ne. Liječnici će odlučivati o tome žele li na taj način nastaviti s radom, pojašnjava Rajković i dodaje kako svaka ordinacija ima svoj broj govornog automata. Koji je on, pacijenti mogu doznati kod svog liječnika.

Pozitivne reakcije

Zanimalo nas je što o svemu tome kažu liječnici, a Rajković otkriva kako je još rano reći.


Foto: Darko Tomas/CROPIX (Ilustracija)
Foto: Darko Tomas/CROPIX (Ilustracija)

-Vrijeme će pokazati koliko je ovaj način rada dobar ili nije. Zasad su reakcije pozitivne, osim što liječnici kasnije gube dosta vremena preslušavajući poruke na govornim automatima, kaže Rajković.

Dobijte informaciju odmah, zapratite nas na Facebooku!